Sayfalar

Bu Blogda Ara

11 Aralık 2009 Cuma

Yatak Odası Dekorasyonu


Evinizde dinlenip huzur bulduğunuz, keyifli dakikalar geçirdiğiniz yatak odanız için dekorasyon önerileri.

Geçmişe özlem duyanlar için vintage, romantizm sevenler için Fransız, sadelik sevenler için minimal, tarzına bağlı kalanlar için klasik formda dekorasyon edilmiş yatak odaları…










2 güzel yorum:

Stil Direktoru on 11 Aralık 2009 23:11 dedi ki...

Ah ah yaz gelse keşke beyaz odalara bayılıyorum bu arada arka planı http://www.thecutestblogontheblock.com/ dan çektiğin için blogun geç açılır canım ayrıca boşuna backling sağlarsın o bloga bilesin mucx

Mavi Bahçe on 13 Aralık 2009 13:57 dedi ki...

Aynen canım yaz başka.Benim bloğun halini anlatmıştım sana mailde.bana sıra gelene kadar bende böyle bir çare buuldum canım benim napim=) Bende öptüm