Sayfalar

Bu Blogda Ara

6 Şubat 2009 Cuma

Antalya'dan Birkaç Kare


Kale kapısı
Konyaaltı Plajı
Beach Park
Saat Kulesi

6 güzel yorum:

karalamaca on 6 Şubat 2009 23:01 dedi ki...

dün antalyadaki kankamla konuşuyoduk...gecenin bilmem kaçı
hacı balkondayım,son sgara mı da akdenize karşı içiyorum dedi...
telefonu suratına kapadım
pencerden baktım.Kocaman bir bina görebildim...Bi de bolca yağmur
kısandım seni şimdii:(

Mavi Bahçe on 7 Şubat 2009 00:05 dedi ki...

karalamaca yolun bu taraflara düşerse herzaman kapım açık haberin olsun.Gelin tüm arkadaşlarınla:)sende yakarsın sigaranı akdenize karşı dimi?

karalamaca on 7 Şubat 2009 02:55 dedi ki...

bilmiyorum valla:)
sigarayı bırakma çalışmalrındayım..Ama eşsiz bir görüntü olursa neden olmasın:)

Mavi Bahçe on 7 Şubat 2009 09:20 dedi ki...

sigarayı bırak bence sağlık için.İlla Akdenize karşı sigara içmen şart değil yani:)Önce sağlık:)

İçimden Geldiği Gibi on 8 Şubat 2009 00:26 dedi ki...

hepsi bir birinden güzel fotolardı.

Mavi Bahçe on 8 Şubat 2009 00:36 dedi ki...

Saolasın içimden geldiği gibi.senide bekliyorum antalya ya.